dimarts, 30 d’abril del 2013

PIZZES & CANAPÈS MADE IN LA SALLE

T'has plantejat mai de fer uns canapès i unes pizzes boníssimes? Si és així, aquí a la Salle Manlleu tenim la super recepta.

Avui els alumnes de la nostra escola han fet un taller de cuina en els quals preparaven unes delicioses pizzes i uns canapès al·lucinants! Us deixem unes fotos i una petita entrevista als respectius cuiners:




ENTREVISTA ADRIÀ 

Què t'ha portat a col·laborar en aquest taller?

Hi havien molts tallers per triar, però jo ja tenia molt clar des de l'any passat que volia fer aquest taller perquè me'n van parlar molt i vaig decidir apuntar-m'hi per curiositat. 

Quin és el teu plat preferit dels que esteu cuinant?

La pizza. Sóc el fan número 1, m'encanta. 

Quantes sessions dura aquest taller?

Aquest taller dura 4 hores perquè dues hores les dediquem a la pizza i dues hores més als canapès. 

Quina part del taller t'ha agradat més?

La veritat és que m'han agradat les dues sessions, però em decanto més per la dels canapès, hi ha més varietat d'aliments alhora de cuinar. 

PIZZA





CANAPÈS















By: Ian Ferrer, Paula Maicas, Laia Quintana i Eulàlia Vall

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada